Aynı durumdayız bacım ölecem valla 20 haftalığım bende ama üç kere doktora gittim 15 gündür çekiyorum artık sesimde çıkmıyor konuşamıyorumda en son gittiğimde faranjit olmuşsun dedi iki serum taktı hava verdiler crp çok yüksek çıktı mecburen antibiyotik yazdılar kullanıyorum parolla birlikte bir de küçük bebem var 2 yaşında oda kaynanam olmasaydı napardım bilmem Allah ondan razı olsun hem ona hem bana bakıyo kadın sanada çok geçmiş olsun ben bıktım inşallah sende bıkmadan atlatırsın 🤒🤧😷