Kızlar 2 doğum arası 4 sene oluyor. İlki normalden zorunlu epidural sezaryene döndü. 2. Yi normal mi düşünsem emin değilim. Ssvd yapanlar yorum yazabilir mi iki doğum arası farklar nedir? Yani zaten üst de kesik alt tarafa hiç dokunmasam mu diyorum 🙈 dikiş kesin oluyor mu yoksa kolaylıkla toparlananlar da var mı tecrübelerinizi bekliyorum ☺️