Sorman lazım yavrum.
Bende kocamı yanımda istemistim ama doktorum vajinal doğum yapsaydın ben alırdım doğum hane benim sorumluluğum , iradem altında ama ameliyathaneye aneztesiztler ilgilenir onların sözü gecer ve onlarda izin vermiyorlar demişti. O yüzden girememisti eşim. Ama şöyle bir şey var başında bekleyen kisi çok destek oluyor. Hiç korkma