Mayaaa34 bence birşey olmaz sakin ol doktorum bana hep aynı saatte iç diye birşey demedi, bende yeni transfer oldum sabah Corasprin içiyorum akşama oksapar vuruluyorum saatti çok önemli değil diye biliyorum 1 2 saat ara olmasını dert etme, yine de bir sıkıntı hissedersen tabiki doktoruna danış, bana da dua et nolur gebelik haberi alayım 2 ocakda belli olacak hamilelerin duası kabul olur 🤲🏻❤️