ug_fa-3diplomalianne Gamzeacis ay valla herşeyiyle çok güzel geldi bi bakayım fotoğrafı silmediysem atarım
ug_fa-3diplomalianne Gamzeacis [https://mutluresim.com/images/2024/01/02/nVpfGd.jpg] İnşaeAllah olmuştur
Gamzeacis ug_fa-3diplomalianne iki tür çikolata kullanıyormuşlar siz hangisini tercih etmiştiniz acaba Elvan olan uygun olan 200 adet çikolataya 400 tl +kargo dedi Pelit çikolata 95 adet 500 dedi
ug_fa-3diplomalianne Gamzeacis rica ederim ben hiç öyle bişey görmedim ben 95 adeti 219 tl ye yaptırdım direk
MomsE kubraaa123 çikolatalar geldi ne iyi ne kötü diyebilirim çokta kaliteli gibi değil tadı. Baskısı kutusu güzel 👍🏻
ug_fa-3diplomalianne MomsE evet inda ama ben tadını çok beğendim eşim de çok beğendi bi kaç tane yedik dahasını istedi de vermedim valla damak tadı meselesi tabi herkesin damak tadı farklıdır
Busraoz TugceV96 Yazdınız üzerine baktım çok güzel kapı süsü yaptıracağım yeri şimdiden belirlemiş oldum🙏🏻🤍
TugceV96 Busraoz Çokça memnun kalacaksın 🌸 burada fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum ama çok kaliteli geldi tereddütsüz tavsiyemdir 🐣
kubraaa123 Denizs16 siparişleriniz teslim edilince bizimle görüntü paylaşır mısınız ben de o sayfalardsn yaptırmak istiyorum çünkü