kubraaa123 Ben instagram üzerinden Luna Çikolata’dan yaptırdım. Çok kısa sürede eksiksiz ulaştı, ortalama bir fiyattan yaptırdım ve görüntü de güzel. Fakat çikolata kendi üretimleriymiş ve tadı çok da hoşuma gitmedi açıkçası. 🥺 Yine de tadı günü kurtarır diyebilirim düşünürseniz 🙏🏻