EceNaz26 Gzmg42 aşırı olmadığı sürece normalmiş burda hafta hafta bilgilerde de yazıyordu geçen gün okudum beklenen bi durummuş
gncglozclk Gzmg42 37 hafta olduk hala kanıyor abdest aldımda fark ediyorum doktor kuruluktan krem kullan istersen dedi de ben kullanmadım bişey hatta bazen artıyordu normalmiş yani
BetulMom Gzmg42 en başından beri kanıyor canım.ilk zamanlarda su gibi akıyordu hergün ,şükür şu an sildikçe öyle geliyor 33. Haftadayım. Hamilelikte kılcal damarlar belirginleşip çatlayabiliyormuş ondanmış
EceNaz26 Gzmg42 2. Trimester dönemin de daha sık yaşaniyormus kan hacminin artması nedeniyle. Tabiki doktorunla konuşman daha doğru olur.
ikizmom94 Ben 26+4 deyim neredeyse her gün burnum kanadı, geceleri bazen uyuyamadım durdurmak için doktoruma sordum kan basıncı fazlalastigi için normalmiş damarın çatlak sanırım yaktir geçer dedi ama ben hamile olduğum için güvenip yaktiramadim