ilaydakaya-21 Kızlar merhaba 20 günlük bebegm 2600 doğdu ve şuan 3100 gram sizce kilo alımı yavaş mı normlmi sadece emiyo
MasalAlparslanMom ilaydakaya-21 benim kızımda hatırladığım mesela ilk doğduğunda şiş olup bı 300 500 Gr düşüyor ya kilodan. 1 haftalık kontrolüne çağırdıklarinda o düştüğü kiloya geldiyse sorun yok demişlerdi