Gamze_Nur27 -28- rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah korkmayacam hamileyseniz dua edin bana benim gibi istiyenlere hamilelerin duası kabul olurmuş 🥰💕
Mercimeek Gamze_Nur27 bende hep basit kistler vardı ve ben boştan boşa ilaç kullandım bir tane doktor yüzünden şuan 8.5 aylık hamileyim aşkım ve 2 tane de kocaman çikolata kistiyle gebe kalmıştım 🥰
Gamze_Nur27 Mercimeek yaa ciddi misiniz kendinize iyi bakın bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende doktora gittim ilaç yazmadı normal o zaman
Mercimeek Gamze_Nur27 sağol aşkım Allahım seninde gönlündekini en hayırlı şekilde nasip etsin 🤍 bu basit kistler her adet döneminde dökülüyor biraz sancılı adet dönemlerin olabilir dikkat et böyle parça parça geliyor o kistler
Gamze_Nur27 Mercimeek çok teşekkür ederim inşallah 🤍🌼valla 19 aralıkta regl oldum çocuk düşünüyorum bakalım bu ay olacak mı geçen ay kist yüzünden ilk defa 15 günlük gecikmem oldu hamileyim zannettim yoktu