Kızlar bugün 18+0 olduk cok heyecanlıyım inşallah kızım olacak doktor yüzde yüz kız dedi daha detaylı ultrasona girmedim ocakta giricem❤️ bebeğinizin tekmelerini hissediyor musunuz yada neler hissediyorsunuz bu hafta neler yaşadınız 🥰🤰 ben hafif bı kıpırdamalar hissediyorum benim gibi olanlar varsa yazabilir mi