Selinmoms Anneler merhabalar, 16 haftalık hamileyim kan idrar verdim sancım var, kokusuz kaşıntısız peynir kesiği gibi koyu sarı akıntım var muhtemelen mantar veya enfeksiyon. HAMİLEYKEN BÖYLE OLAN VARMI NASI TEDAVİ VERİYOR DOKTOR? Yarın cıkcak sonuclarım
nurluu ben de mantar olmuştum travazol kullandım etki etmedi fitil kullandım etki etmedi bunları da doktor verdi en son bir vajinal krem kullandım o çok şükür etki etti ve geçti
Selinmoms Çoook fazla akıntım var her lavabo ihtiyacımda temizliyorum, ve kasıklarımda bıçak sancısı geziyor korktum canımı yakıyor mahvoldum kaç gündür bebeğe zarar gelicek diye korktum😥
designermom Bana gecen hafta doktorum bir fitil verdi tek kullanımlık onu kullandıktan sonra çok rahatldim çünkü ben aylardır mantarla uğraşıyordum doktorum krem tek başına yeterli olmaz demişti adi gyno travogen gebeler için uygun kullandıktan sonra yoğun akıntıyla birlikte vajinayi temizliyor kısa sürede sonuç aldım nerdeyse bir ili günde bitti.Travazol falan etki etmemişti bana.Eger bu fitili alırsan gece yatarken atman gerekiyor ki etki etsin kesinlikle memnun kalirsin