tgbmerve Zey__23__ Mucizem_01011 Evinuuu keseden tahmin yapmak sadece bir merak giderme gibi birşey galiba, arkadaşımın fasulye gibiydi kesesi erkek. Benim yuvarlakti hep kız dediler güya öyleymiş her gittiğimde 5 haftaliktan buyana kese yuvarlak çıktı ama erkek olduğunu öğrendim. Yani yuvarlağı fasulyesi hurafe
Evinuuu tgbmerve evet evet merak giderme 9+4 günlüğüm daha var cinsiyete sağlıklı olması çok önemli ama cinsiyetide merak ediyroum ilk gebelik ☺️🥰
2prensesannesiiii tgbmerve benim kızımda kese fasulyeydi😂 bu gebelikte yuvarlak kese bakalım ne gelecek 9 haftalık olduk🥰
tgbmerve Evinuuu benimde ilk catladim meraktan yalan yok ben merak ettikçe eşim kızdı sağlıklı olsun da diye ya zateb saglikli olsun evet ama merak ediyor insan sadece 🥰, sizi çok iyi anlıyorum
Evinuuu tgbmerve erkekler biraz odun benim eşimde çok sabırlı ona hayret ediyroum sağlıklı olması tek temennimiz ama işte kadın milleti ekstra meraklı 😂😍
Smyye0303 2prensesannesiiii keşke benimde kız kardeşim yada ablam olsaydi🥹 ozaman erkek olsun beaa hiç farketmez bizimki tahmin tutmayabilir😀😂
2prensesannesiiii Smyye0303 şuan 10+1 oldum hafta cuma gideceğim ama tahmin yapar mı bilmiyorum dr hayırlısı olsun çok merak ediyorum kızımda hep hissetmiştim kızım olacağını bunda karmaşık hissediyorum 🥰