Smyye0303 canım daha önce 2 defa sezeryan oldum şimdi 3. Gebeliğimi de sezeryan olucam ama ilk ikisinde de genel anestezi oldum ve ameliyathaneden uyanmadan cıkartmıyorlar zaten ama tabi narkoz etkisiyle biraz hatırlamıyorsunuz odaya cıkıp yatağa yerlestırıyor hasta bakıcı o anda yanındaki refakatçi ile üstünü gıydırıp serumun takılıyor hemen koldan ağrı kesıcı de yapıyorlar morfin vuruyorlar sanırım çünkü 8 saat boyunca kalkmıyorsun en az eğer başın dönerse bir kaç saat daha yat dıyorlar o sırada tabi sürekli sondayı kontrol edıyorlar bosaltıyorlar bebegı emzırıyorsun ve dinlenmeye çalışıyorsun tabi insan gözünü yumamıyor bebeğe bakıyorsun sürekli yani sezeryan basit bir ameliyat aslında sadece sonrası biraz ağrılı oda ıyılesme surecı rahım yerı olduğun dan bebegı emzırdıkce vücut rahmı toparlamak için salgı üretiyor o yüzden hızlı ıyılesıyor ama biraz ağrılı oluyor dikiş kısmın ama bebegınle ılgılnecegın için onları dusunemıceksın bile 🥹💕