Lokumcuk Mervveeeee vajinamda ağrı var oturup kalkamiyorum yatakta dönemiyorum acayip zor geciyo sürekli oturmak iyi gelmiyo geçen haftalarda sancı çıkmıştı şuan hiç bisey yok eğer cumartesi sancı çıkarsa alacak cikmazsa 6 ocak sezeryan günüm
Zeynep1225 Mervveeeee Ben aşırı derecede baskı ve bacak bel ağrısı çekiyorum ya birde doğum korkusu başladı tabiii
Mdndar Mervveeeee benimde aynı şekilde hem çok baskı hissediyorum hemde dk başı wc ihtiyacı. Ağrıdan oturuyorum olmuyor, yatıyorum olmuyor son haftalar daha zormuş halbuki 🙄😖