dimash yani korkutmak istemiyorum ama bende 23. Haftamda sancıyla gittiğimde bebeğimi kaybetmiştim. Lütfen ağrınız varsa bir uğrayın, çünkü dediğim gibi bu haftalar biraz riskli.❤️ telaşlanmadan yavaşça giyinin bir uğrayın, bizede iyi haberleri verirsiniz buradan inşallah. Bekliyorum