Kızlar merhaba.. bir kaç araştırma yaptım internetten saçma sapan şeyler vardı anlamadım yarın kontrolum var ama kafama takıldı ben bir kayıp yaşadım sonrasında kan pıhtılaşma testi verdim sonra doktor bana pıhtılaşman yok ama bir hormonun tetikliyor dedi iğne vurul yada vurulma demem dedi gebelik oluştu bu sefer kadın doğum doktoruma söyledim o tedbir amaçlı başladı riske atmayalım dedi.. ama burda görüyorum kiloya göre az çok gelebilir vb yazılar gördüm.. ben 4000 lik ocsapar kullanıyorum tahlil sonuclarimda aşağıdaki gibi anlayan yardim edebilir mi sonuclarim bu iğne için yeterli mi yoksa daha yüksek mi vurilmam gerek ben hapta kullanmiyorum sadece bu iğne her akşam bir tane.. yardımci olun kizlar tahlillerden anlayan başına gelen varsa yardım edebilir mi ?
