Kızlar owli almayı düşünüyorum ilk başta daha sonra latex korseye geçmeyi planlıyorum. Siz ne dersiniz? Owli güzelmi? Rahat değil diye duydumda zaten rahat olmamalı korse bu ama yukarı çıkma falan oluyomu . Bide korseyi hangi beden almalıyız? 28 haftadayım 12 kilo aldın hamilelikten önce s giyodum