Brcesresl görür görmez yaşadıklarım geldi aklıma haziran ayında ilk gebelıgımı düşük yaptım karnımda kalbı durmus ve hıcbır belırtım yoktu ne kanama ve kusma ne lekelenme muaynede ögrendık yıkıldım😭ertesi gün kürtaj oldım aglaya aglaya kurban bayramı resmen zehir olmustu,dedigin gibi ilk gebelıgım etkısını anlatamam yaşayan bılır bu süreçte eşim en büyük destekcımdı üstüne düşeni fazlasıyla yaptı🙏🏻sabırdan duadan başka bısey gelmiyo insanın elinden ,ben acının üstüne söylemek istemiyorum ama bır ay sonra hamıle kaldım mucizeydı resmen şuan 21 haftalıgım şükürler olsun.sana tavsiyem sakın korunma ilk adetını atlat kanaman bıtsın sonra tekrar dene inş dilegin herşey kabul olur çok geçmiş olsun 🥹🙏🏻