Canım mayıs tam yaz olmuyor ben antalyada yaşıyorum burda bile haziran sonuna kadar ılık oluyor. Benim doğumum mart sonu. Ben içten giymesi için 8-10 tane alt ve üst aldım. Yani üst zıbın oluyor uzun kollu. 0-3 ay ve 3-6 ay karışık aldım belki hızl büyür diye zaten hemen bulunabilecek şeyler. Normal alt üst takım 8 9 tane var. Tulum aldım 3 tane. Battaniye 4 kat müslinlerden 1 tane, kalın battaniye 1 tane, pike 1 tane, nohut battaniye 1 tane bu şekilde aldım. Çorap 15 20 taneye yakın almışım çok uygundu fiyatı o yüzden çok aldım. Benimde ilk hamileliğim ama en azından fikir olsun