Mhmmd Canım kızlar ikiz hamileler benim hergun karnım ağrıyor ama hergun sizinde mi böyle doktor yerlesiyorlar demişti 3 hafta önce şuan 9+2 deyim daha ama
yagmurrrra Mhmmd benimde öyleydi böyle bıçak gibi ağrılar saplanıyordu şuan azaldı 16 hafta oldum doktorum normal iki tane çocuk büyüyor ağrılar olucak demişti herşey normaldi
Loriia0244 Mhmmd cnm merhaba benim 5 haftalık gebeyim adetimin üzerinden 11. Günü kan verdim keseyi gördük değerim 12220 ikiz olma ihtimali varm i sizce
Ebruyi Mhmmd ben 6+3 ama 2 gün önce çok aşırı kasık ve bel ağrısı çektim doktor normal kan gelmedikçe sorun yok olacak dedi geç döllenme 9-10 haftalık olmam gerekirken geriden geliyoruz tek yumurta ikizi