Aysen19 Arkadaşlar 3 aylık hamileyim sürekli bel ağrısı var doktorum bu durumun normal olduğunu söylüyor yaşayan varmı aynı durumu
iremsz Aysen19 egzersiz yaparak belini güçlendirmen lazım hamile yogahareketşerine bakabilirsin hem ağrılar azalır