Selam kızlar bebeğim son adet tarihine göre 37 haftalik bugün USG de 35 haftaliktı kilosu 2500 gram,benim gibi olan varmı merak ediyorum birde ikinci hamileliğim ilki normaldi buda normal görünüyor şimdilik ,merak etigim bebek son adet tarihine göre mi doğar yoksa usg göre mi başına gelen varmı bide nedense bu yıl çok fazla gerilik var bebeklerde ?? Bebeğim kız bu arada