rawls43 37 hafta 5 günlük hamileyim. Normal doğumdan korkuyorum. 3 Ocak’ta doktor gün verdi sezeryan için. Hala kararsızım. Tavsiyelerinizi alabilir miyim. 3000 gr bebeğin kilosu şu an.
Kediannesi1 rawls43 3000 gr iyi normal doğum tabi ki sezaryenli biri olarak diyorum ki sezaryen doğum değil ameliyattır
DENIZ_55 rawls43 ikiside aynı ama bence normal dene birinde dogumdan önce çekiyorsun birini dogumdan sonra ama bence dogumdan önce çekerim dogumdan sonra bebegimi rahat kucağıma alır severim seseryan dogumdan sonra bebegini rahat sevemezsin emziremezsin benim bebegim yanımda olmadığı halde 16 gün oldu yeni yeni toparladindim ama keşke normal olsaydı diye çok istedim suan ilerleyen aylarda düşünüyorum hamilelikten değil sezeryan istemiyorum
Olivia rawls43 kesinlikle normal sezeryan sonrası çok zor kim ne derse desin. Şimdi sezeryancilar hücum edicek buraya bekliyorum
Fundabshnn rawls43 Öncelikle şunu belirtmek isterim ki sezeryan doğum değil ameliyattır diyen arkadaş olmuş kesinlikle katılmıyorum. Sezeryan ve normal doğum ikiside doğumdur benim gözümde aksine sezeryanı küçük görüp 8 kat kesilmek ne bileyim yok saymak bana saçma geliyor ikisininde kendine göre zorluğu var. Bende sezeryan oldum ilk doğumumda ama tercihen değil bebeğimin boynuna kordon dolandığı için sezeryan oldum yani seçmedim. İkinci gebeliğim 3 ocakta yine sezeryan doğuracağım Allahın izniyle evet çok zor ama ikiside zor. Yani şöyle söyleyeyim normal doğumun öncesi sezeryanın sonrası kötü oluyor sizin tercihiniz değil bence bebeğinize göre hareket etmelisiniz hakkınızda hayırlısı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸♥️
Ozgeee22 rawls43 39+5 olduk bizde. Normal doğum için çok çabaladım ama bebek kanala inemedi sebebi de benim kemiklerimin darlığı oldu. Pilatesler, merdiven inip çıkmalar her şeyi yaptım açıkçası ama doktorumuz dünkü kontrolde normal doğumun çok zor olacağını çok istersem suni sancı ile denenebileceğini ama risklerinin olduğunu söyledi öyle olunca 2 Ocak tarihine planlı sezaryen kararı almış olduk. Bende de sezaryen korkusu var sonuçta bir ameliyat olacağım ve ilk gebeliğim o yüzden tedirginim. Tercih sizin tabi ama yapabilme durumunuz varsa bence normal doğumu tercih edin.
Sibelarin2 rawls43 eğer ciddi bir korku varsa sezeryan doğum bende sezeryan olacağım çünkü normal doğumdan çok korkuyorum ileri derece bir korku varsa normal doğum anında senin ve bebek için riskli olabilir bende o riske girmemek için sezeryan tercih ediyorum tabi yapabilene kendine güvenene normal doğum daha iyi olur 🌸
elmaelmaelma Sezaryen doğum yaptım ama son ana kadar hep normal istemiştim. Sezaryeni sağlık açısından zorunluluk varsa, doktor gerçekten tıbbi nedenle tavsiye ettiyse olmak gerekiyor bence. Tercih meselesi yapılmaması gerekiyor diye düşünüyorum.
rawls43 Evet baya bir korku var. Kendim de ebeyim aslında. Normal dogumun daha iyi olduğunu biliyorum. Belki de gördüklerimden dolayı bu korku vardır.
Sibelarin2 rawls43 o zaman sizde travma etkisi yaratmış ister istemez korkuyorsunuz gördüklerinizden dolayı
K-Canseven rawls43 İlk önce vajinal doğum denenmeli. Sezeryan anne bebek hayatı tehlikede olduğunda son çare. Normal doğumda da sezeryana geçiş olabiliyor . Ama ciddi bir korkunuz var ise ve bu korkuyu yenemiyorsanız, siz bilirsiniz.
umaydurununannesi rawls43 ıkısınıde cekecek olan sensın 2 normal 1 sezeryan yaptım ya dogum yapınca agrın bıtcek ya dogumdan sonra 1 hafta cekıcen karar senın suan 4. Hamıleyım ssvd yapan doktor bulsam onu yaparım
rawls43 Sibelarin2 evet. Çok gördüm beni sezeryana alın deyip yalvaranları. Devlet hastanesinde de mümkün olmuyor tabii. Belki bir gün boyunca yalvaran kadınlar gördüm.
Hazel-76 Bende başından beri normal doğum isteyen biriyim fakat bugün doktorum çatı muayenesinde kemiğimin öne basık olduğunu riskin olduğunu söyledi bu yüzden yarın sezaryenle alalım dedi riske atmayalım dedi 38+3 haftalık bu arada fakat benim kafamda hala yapabilir miyim diye soru işaretleri var