Kızlar selam dün ikili testimin sonucunu almaya gittigimde düşük tehlikem olduğu söylendi fakat şuanda 16.hafta 3 günlük bebeğim 1 hafta geriden geldimiz için 15 haftalık oluyor bu nasıl olabilir bu birincisi ikincisi ikili teste incelendigi zaman herhangi bir problem cıkmayıp normal ultrasyonda bakıldığında dün bebeğimin bağırsaklarında bir parlaklık gördügünü 5 hafta sonra tekrar gelmemi benim onlara lazım oldugumu söyledi sizce bu ne demek oluyor ??