Nurceyhan93 Merhaba kızlar , 23 haftalık gebeyim idrar testimde çok hafif bir enfeksiyon çıktı. Doktorum monurol 3G önerdi içen kullanan var mı
gdaslik Nurceyhan93 ilk gebeliğimde de kullandım bu gebeliğimde de sorun sıkıntı olmuyor aksine idrar yolu enfeksiyonu sıkıntı yaratıyor. Kızım şuan 4 buçuk yaşında. Yani kullanmanız kullanmamanızdan daha faydalı.
Eloo07 Nurceyhan93 ben de 2 defa kullandım. Şikayetim yoktu ama bende de hafif enfeksiyon çıktığı için vermişti doktorum. Şu an bi sorun yok çok Şükür 26+3üz. Şifa olsun İnşaallah ☺️