Zeybal34 Dnyaa56 o yağı hariç hepsini koyuyorum. Kendim sıvı yağ ekliyorum biraz. Duyduğuma göre yağı sıkıntılıymış. Haftada 1 2 zararı olmaz diye düşünüyorum.
cokbilmismom Bir kere seneler önce yemiştim bir daha ağzıma sürmem plastik gibi bir şey nasıl yiyorsunuz ya tek sıkıntı sosu değil kiii. Sosu zaten igrenc o ayrı. Ayrıca msg içeriğinde bir çok kimyasal var çok tehlikeli bebeğime bunu yapamam 😂😂
1cocuklumom Dnyaa56 ne hamileyken ne başka zaman asla yemem asla video izlemiştim alakalı midem almaz asla bi de insanlar çocuklarına yediriyor ya
ececan2006 Dnyaa56 noodle sade halde makarna gibi satiliyor onu alip tuzunu vs alirsaniz bence zarari olmaz ama o plastik kapta olanlardan yemeyin normalde de yemegin onlar cok zararli
dodu0207 Plastik kapta olanlar cok cok kötü dünyanın en zararlı 10 yiyeceği arasında noodle var aşırı derecede zararlı madde iceriyor. Makarna gibi pakette satılan türü var o daha masum.
Bahar_mete Dnyaa56 bence yememelisin gerçekten zararlı bebeğini düşün benimde canım çok çekiyor ama başından beri ağzıma bile sürmedim