Mervece30 Çalışan anneler merhaba Çalışabilir raporu alıp devam edenler var mı ne durumdasınız Ben 32. Haftada aldım 34 deyiz haftaya bozdurmayı düşünüyorum 🙈🙈
Ozge11 Mervece30 34.haftadayım canım grip oldum bir de direniyorum bakalım görebilecek miyiz 37.haftayı☺️
Tugbamete Mervece30 ben tam 37 de çıktım 2 gün oldu daha çıktığımdan beri de temizlik yapıyoruz teyzemle henüz dinlenme yönünden pek bişe anlamadım 😂😂
Yogurtlupilav Mervece30 ben dayanamadım gidip bozdurucam şimdi 36da 🙈 öncesinde raporu aile hekimi yazıyordu ama o kadar uğraşmak istemedim.
Handey Ozge11 32.haftada çalışabilir raporu alsanız bile eğer gripseniz dahiliyeden yada direkt acilden rapor alabiliyorsunuz diye biliyorum.gripseniz yazık zorlamayın kendinizi
Handey Mervece30 hadi ya ben alınıyor diye biliyorum iş yerinde benden önce hamile olan bi arkadaşım 32.haftadan sonra kadın doğum dışındaki polikliniklerden aldı diye hatırlıyorum hatta.yanlış hatırlıyorum demek ki
Mervece30 Handey bende emin değilim ama arkadaşım 36 haftasında alacaktı fıtıktan dolayı doktor benim rapor vermem yasal değil soruşturma açılır çalışabilir raporunu bozdurman gerekli demiş😳
bsebse mrshavva Bende 36+3um ptesi calisamaz raporumu alicam 37+1de. Ay ben uzuluyorum valla ayrilcam diye daha ayrilmazdim bana kalsa :(