Minikkus1234 Arkadaşlar merhaba yeni hamile olduğumu öğrendim. Egepol de gittiğiniz veya bildiğiniz doktorlar var mi
Shr35 Minikkus1234 Gökalp bey iyidir ama randevu bulmak zordur ve telefonla soru sorsanız bile 2 gün sonra cevap alırsınız . Cem bey ve onur bey de gayet iyidir . Ben onur beye gidiyorum. Eski personeliyim oranın o yüzden net bir şekilde diyebilirim
Dileksue Minikkus1234 Gökalp beye gidiyorum çok memnunum pozitif bir doktor yarında dogumum var ben rahat randevu buldum ilk baştan beri internetten de arayıpta başarılı bir doktor ve gördüğüm çogu insa da hep ona dogum yapmış