Bence kimse durumunuzu tam bilmediği için buradan net bi şey diyemez. Kontrolde doktorunuza danışırsınız, “artık bir tehlike yok” derse biraz daha rahat olursunuz ama şu aşamada siz tedbiri elden bırakmayın ne olur ne olmaz, Kendinizi yormayın ağır iş yapmayın mümkün olan fırsatlarıda oturun yatın fazla ayakta kalmayın.