Sevdafrkn Benim gibi Nisan ayında doğum yapacak hamisler nasıl gidiyor gebelik insallah hepimizin bebisleri gayet sağlıklı ve iyidir sohbet etmeye ne dersiniz nerelerden yazacaksınız ben İstanbul Bağcılardan yazıyorum
seerappp Sevdafrkn cumartesi detaylı ultrasona gittim herşey gayet yolunda haftaya şeker yüklemem var sizde durumlar nasıl
Lavinya_21 Sevdafrkn benimde nisan ortası dogumum olucak insalah. Ve. Şubat 16da daha detaylı ultrasona gidicem 😅😂. Acildeki kadın doğum doktoruna sordum 16 şubatta 29 haftalık oluyorum detaylı oluyor mu diye olabılır dedı sadece baska bişi demedı 🤔
hayalim35 Sevdafrkn çok şükür herşey yolunda 25+2 haftalığım salı günü şeker yüklemesi yaptım bu gün sonuç için gidecem cinsiyetimiz daha belli değil arada ağrılar oluyor olacak o kadar bnde izmirden yazıyorum🥰
ozgekader Sevdafrkn gün geçtikçe heyecan artıyo bir sürü duygu aynanda yaşanıyo ama tarifi asla yok çok az kaldı İstanbul Pendik’ten yazıyorum 😊
Elifssudee Kızlar valla her şey iyi hoş şu akşamları bi tencere yemek yemiş gibi şişmek dışında sizlerde öylemisiniz ya hareket edemicek kadar şişiyorum 🤷🏻♀️
damlacgul Elifssudee benim inanılmaz iştahım var bu ara çok yiyorum ve şişiyorum davul gibi oluyorum yemekten sonra 24+5 teyim 5 kg aldım şu ana kadar
SumeyyeTpl Elifssudee of aynı sorun bende de var sanki tencereler dolusu yemek yemişim gibi şişkinlik oluyor hareket edemiyorum birde üstüne nefes alamıyorum 🤦🏻♀️🥴
Cecemk Şuan gayet keyifli geçiyor… Ocak ortası gibi şeker yüklemesine gideceğiz bizde … Mersindeyiz bizde
Gulsah_09 Mart sonu nisan başı benimde pazartesi günü şeker yuklemesi olucak insallah bi skntı cıkmaz suan hamileligim guzel geciyor