Cucu_01 seizetheday 30 haftalık olcam bende yarın aynı bir sızlıyor uçları yanma hissi bide sıvı geliyor mu senden de benim sızladıktan sonra sıvı geliyor bazen sıkışıyor göğsüm ama genelde uçları benim
Ummi_22 seizetheday bende 34 haftadayim canım gogsum kaşınıyor batıyor her şey oluyor resmen süt gelme belirtisiymis meğerse dün krem sürerken fark ettim çok az süt geldi bugün çok şükür daha az ağrı var
seizetheday zeynepdogan010 yok tam bilemiyorum da kahverengi yere yakın zaten hassaslaşma vardı ama batma olmaya başladı
seizetheday Ummi_22 yaa inşallah süt olur oğlumda böyle bir şey yaşamadım 5. 5 ay zorla emzirdim uyurken sağarak ya da ayakta almadı da çok olmadı da inşallah süttendir ve bu kez emzirebilirim