Httccc canım benimde 24.hafta biticek ikiz bekliyorum ve sol kaburgamın altında kafası olduğu için ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum elim hep sol göğüs altında sanki morarmışta canım acıyor gibi bi ağrısı var,doktorum normal dedi ben sorduğum zaman,sende doktoruna danış mutlaka,çok geçmiş olsun..