Merve022019taha 9 haftalık hamileyim dr.12haftaya kadar kalp atışını duyurmuyorum dedi sizde de oldumu böyle bisey
Birminikannesi1 Merve022019taha her doktor aynı değil bazıları dinletiyor bazilari dinletmiyor 12 den önce bebeğe yüksek radyasyon göndererek kalp atışını dinlettikleri için genetiğinin bozulma ihtimali var diye duymuştum o yüzden dinletmiyorlar hatta bana özelde ki doktor dedi bunu kalp atışı var ama tavsiye etmiyorum dinlemenizi çok küçük şuan demişti
Selinmoon Merve022019taha Ben özele gidiyorum benim doktorum iki saniyelik de olsa dinletiyor rahat olmam için . Ama kalp atışı varsa doktor bunu görüyorsa her şey yolundadır ❤️
Alpalpr Merve022019taha ben 2 hafta önce devlet hastanesine gittiğim de 5 haftalıktı ekranda kalp atışlarını duymuştu doktor dinletmeye çalıştı ama duyulmadı. Şu mesajları okuduktan sonra gerçekten böyle birşey varsa şuan pişman oldum keşke izin vermeseydim dinlemeye çalışmasına 😞
Merve022019taha İlk gebeligimde duymustum.4yil sonra gidince acaba yeni çıktı bu uygulama dedim.zaten dinlemedim bende gösterdi banada kalp atisini.merak ettim baskalarin dada oldumu diye
Alan_Yeliz Bana da dinletmemisti doktorum zararlı diye 5 aylık mi ne oldumda ebe dinletmisti meraktan dinledim iyi değil sürekli dinlemek çünkü onun için ayrı bi ışık mi ne gidiyo titreşimde olabilir öyle bişey demişti doktor ve o bebeği rahatsız ediyo