Kevserehdhd Kizlar öğlen sekerimi olcuyorum 160 larda akşam 120lerde neye göre değişiyor bilginiz var mi
Moonlight7 Kevserehdhd kaç haftalıksınız ileri haftalarda şeker yükselişe geçiyormuş bende yaşıyorum o durumu
Kevserehdhd Tazeanne68 ilk açken sonra yemeklerden 1 saat sonra canm öğle yemeğinden sonra yüksek akşam yemeğinden sonra normal çıkıyor
Tazeanne68 Kevserehdhd 5 10 dakika sonra bida olc canm bugün benmde hafif yüksek çıktı sabah 10 dakika daha bekledim bida olctum normal çıktı
Moonlight7 Kevserehdhd ben 25+4üm şeker yüklemesi yapılmadı bana zaten 3 yıldır şeker hastası olduğum için direk hamileliğimin başından beri günde 4 defa insülin kullanıyorum diyet yapıyorum