Sedanur_23 Kızlar 28 haftalık olduk ama sanki hareketler de azalma var endişe ediyorum sürekli karnıma hafif bastırıyorum ki bişeyler hissedeyim böyle olan var mı 🥺
Bagci01 Sedanur_23 bende de öyle şuan bende 27+6 haftalığım bugün sağlik ocagına gittim kalp atışları gayet iyi çiktı çok şükür bazıları alanı daraldığı için çok hareket etmez diyorlar doğru mu acaba
evremy0 Sedanur_23 bende 29 haftalık oldum bugün hareketleri hissediyorum ama sanki bebek dönmüyor hep bir yerde duruyor ve sol tarafıma yatınca tekmelemeye başlıyor sıkışıyor gibi bende ondan tedirginim son 3 gündür böyle rahat uyuyamıyorum siz Nasıl uyuyorsunuz ne tarafa ?
aliininanasi Sedanur_23 bende o haftalarda gitmiştim ebemin yanına bana demiştiki bazen bebeklerde yorulur ama bitane kalp atışını dinleyin içiniz rahat etsin 😍
Sweety11 Sedanur_23 bende 27 haftalığım bikaç gün temizlik yaptım ve iki gün hareketleri azaldı ben yorulmama bağlıyorum hareket azalmalarını
Sedanur_23 Bagci01 ay ya bende mi yarın gitsem sabah oynadı yemek yedik oynadı ama sanki önceden daha hareketliydi Allah korusun
Bagci01 evremy0 valla ben sol tarafa yatıyorum ama geceleri tabi bilinçsizce sağa dönüyorum farkedince de hemen geri sola dönüyorum sürekli solda yatılmıyor ya
evremy0 Bagci01 evet bana da ebe çok sağına yatma dedi tedirgin oldum doktorumla da konuşamadım soluma yatınca tekmeleyince uyuyamıyorum sağıma dönüyorum o zaman tekmelemiyor anlamıyorum 🥹
Bagci01 Sedanur_23 korkma Allahın izniyle bişe olmaz alanları daraldığı için büyük ihtimalle eskisi kadar hareket etmiyor ama tabiki için rahat etsin istiyorsan git
evremy0 Sedanur_23 benimde öyle neresiyle vuruyor anlamıyorum da acaba kafası orda oluyorda baş aşağı mı gelince rahatsız oluyor 😅 benimde erkek
evremy0 Sedanur_23 bu arada doktorum de bebek hareketleri için her bebeğin kendine özgü tepkileri vardır yeri daraldıkça hareket azalabilir diyor elinizle bebeği yokladığınız da tepki veriyor mu ben gün içinde hissediyorum bazen aradan 3 saat geçiyor hiç hareket yok işe dalıyorum evde sonra karnıma pıt vuruyorum hemen uyanıyor vuruyor
Nnagish Bizimde 28+6 , Benimde öyle bi gün fıldır fıldır içimde ertesi gün doğru düzgün oynamıyo . Sıkıştırıyor kendini biyere karnımın bi sağ tarafı şişiyor bi sol tarafı 😂
Bagci01 evremy0 sağ tarafta yatınca kan akımı azalıyormuş diye biliyorum o yüzden çok sağa yatmak önerilmiyor ama ben bilinçsiz bir şekilde kendimi sağda yatarken buluyorum ne yapacağıl bilmiyorum 😒
Sedanur_23 evremy0 bende hafif karnıma vurunca tepki veriyor bazen mideme doğru portakal kadar birşey hissediyorum sanırım kafası 🥹 ama işte eskiden daha hareketliydi ondan diyorum neyse sağlıklı olsun da oynamasın 🥺