Cicekkk35 yok canım doğumdan sonra ara ara bacaklarımda biyere çarpmış morarmalar oldu sadece doktora gittim o dönem tekrar bakıldı kanımın cıvıklığına doktor bi sorun yol bayanlarda sezaryen doğum sonrası olabiliyor bunlar dendi sonradan postlarda da çok gördüm annelerden hepsinde gerçekten olmuş başka da bir problem olmadı çok şükür 🌺 seninki bana göre 1 değer düşük ben bişey olacağını düşünmüyorum Allah’ın izniyle önlemini al rabbime sonra doktora güven 🌺🌺