Forum yaşamdaki ahmet hoca çok yoğun çok talep oldugu için herkesle birebir ilgilenemediğini duymuştum kısa kısa geçiştiriyor demişlerdi . Ya bazen şöyle okuyorum doktoruma gecenin bir köründe yazdım allah razı olsun diyen hamileler var biz özelde o parayı verip 5 dakika içinde aklına ne gelebiliyorsa sormakla yetinebileiğin iki muayine yaşadık . Peki medikalpark giden ordan memnun kalan varmı ?