Elo__35 33 haftalık hamileyim 16 kilo aldım. Yıllardır paketli gıda asitli icecek tüketmeyen unlu şekerli gıda tüketimini kontrolde tutarak beslenen biriyim. Gebelikten beri cok daha sağlıklı ve kontrollü beslenmeye çalışıyorum. Aksamları meyve tatlı bile tüketmemeye çalışıyorum. Ama sonuç 16 kilo simdiden😂 3 5 kilo aldım diyenlere sasıp kalıyorum hatta bende. dert etmeyin lütfen yapı ile alakalı galiba bende dikkat etmeme rağmen bu kadar kilo aldım. Bebeğiniz sağlıklı ise kilo verilir. Kilo takıntılı biri olarak söylüyorum bunu. Doktorunuz sizi uyarmak zorunda hekim olarak buna takılmayın bence. Sağlıklı ve kontrollü beslenmeye elimizden geldiğince özen gösterdikten sonra gerisi bizim elimizden değil bir de sporla destek verin evde bile hamile pilatesi yapabilirisiniz