Tbyk Merhaba herkese, 33+2 deyim iki gündür göğüslerimden ara ara sıvı birşeyler geliyor az miktarlarda normal midir acaba?
Gozdecaner Tbyk o bebeğe en yararlı gelcek şey olan ağız sutu daha sıvı ve rengı sarımsı yapışkan gibi hissiyat verir sütunuz gelmeye başlamış sıkmayın erken doğumu tetıklersınız