İyi akşamlar herkese 40.haftamı bitirmek üzereyim normal doğum gözüküyor fakat benim inatcı oğlum içerde kalmayı tercih ediyor😊doğumu kolaylaştıran yaklaştıran kanala inmesini sağlayan şeyler nelerdir sizler neler yaptınız? Yetti da kavuşmak istiyorum artık😂