Merhaba kızlar. İçimi dökmek istedim. Biraz da bilgi almak istiyorum sizlerden. Pcoluyum. 3 yılın sonunda artık tüp bebek sürecimiz başladı. Bugün histereskopi işlemi oldu. Rahim çok darmış istenilen şekle hoca getirdi. Önümüzdeki adetimde tedavi başlayacak. Konseyden imza çıktı rapor için çok şükür. Evrakları toplayıp teslim edeceğiz. Dicle Üniversitesi hastanesinde yapacağız. Devlette yaptırıp güzel sonuçlar alan var mı. Biraz morale ihtiyacım var sanırım 🥰🥹