tugcesakzci 1palyaco olsun sen yine de mutlu ol sen mutlu oldukça bebeğin de hisseder 🙏 sağlıkla kucağına al canım 💕
minikos 1palyaco bende bugün gittim erken dedi 10 gün sonra gel dedi ağzımda ki acı tat halsizlik dışında iyiyim şükür
Zeyd_Mom_22 1palyaco evet ola bilir hissede bilirsiniz. bendede öyle olmuştu ben erken hissettim1 ci gebeliğimdede. buda 2 ci gebeliğim 12 hafta olduk artık elimi koyduğum zaman pıt diye atıyor kocamda hissetti🥹☺️
minikos 1palyaco naptıysam kurtulamadım bu tatdan nefrer ettim ya asla yediğmden bişey anlamıyorum inşaAllah geçer kurtuluruz
1palyaco minikos amin amin inşallah geçer sağlıklı gebelik geçirip sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri 🌸