Arkadaşlar yılbaşı için ailemin yanına uçakla seyahat edeceğim eğer doktorum izin verirse. Yalnız bir şey soracağım 28. haftadan sonra rapor gerekiyor falan yazıyor anadolujet sitesinde. Bu haftalarda uçak yolculuğu yapıp bu konuda tecrübesi olanlar böyle bir rapora gerek var mı dikkat ediyorlar mı