GozdeCemre Tazeannevebebegi canım İçin rahat olur em azından yada bir Sıkıntı varsa çözümü bulunur bence yaptırmalısın ben yaptırdım bugün çok şükür Bir sıkıntı yokmuş içim rahat en azından sonra 9 ay acaba yaptırsaydım mı diye düşünürsün
AlininAysesii İkiliyi yaptırmadım son anda vazgeçtim, sonra üçlüyü yaptırırken buldum kendimi, ben az biraz kafaya taktım çünkü.
ayseozbek GozdeCemre ikili de bir sıkıntı çıkarsa tek çözüm aldırmak oluyor onun dışında tedavi vs olmuyor... Herşey Allahtan deyip yolumuza devam edenlerdeniz:)
Tazeannevebebegi ayseozbek bende o yüzden yaptırmak istemiyorum rabbimden gelene talibiz allahın izniyle aldırma falan da düşünmem
GozdeCemre ayseozbek ama en azından bu şüphe ile geçmez 9 ay birşey yoksa en azından bir rahatlık olur artık anne de o zaman ayrıntılı ultroson falanda yaptırmak mantıksız
ayseozbek Tazeannevebebegi zaten sonuçların çoğu ihtimal oluyor down sendrom riski var diyip maşallah sagliklica doğanları gördüm 😊 3 lü ve detaylı ultrasonu kacirmayin
Zmraemr Ben yaptirdim hic de pişman olmadım sonuç riskli bile çıksa aldırmayacaktım ama karar sizin ayrıntılı ultrasona mutlaka girin ama çoğu ona da girmiyor en detayina kadar organları inceleniyor (20-24 hafta)
Zmraemr Tazeannevebebegi ikili de sıkıntı görülmez ise 3 lu teste gerek kalmıyor.Bebegin ense kalınlığı önemli dr önce ultrasonda onu ölçüyor sizin kilonuzu yaşınızı ve kan tahlili değerlerini sisteme giriyor çıkan riske gore değerlendiriliyor
GozdeCemre Tazeannevebebegi allah korusun bir sıkıntı çıkarsa hene aldırmazsın bebeğini ama yoksa en azımdan için rahat geçirirsin 9 ayı devamlı keşke yaptırsaydım mı birşey var mıdır demezsin ki benim yiyenime kafası çok nüyük dediler ama hiç alakası yoktu her çıkan sonuçta da bebeğe kıymak olmaz zaten
-ECEM- Tazeannevebebegi regl dönemime 3 gün varken erken gebelik testi ile pozitif sonucunu öğrendim. Yumurtlama gününden 10 gün sonraya denk gelmiş oluyor. En kısa zamanda hayırlısıyla güzel haberler nasip etsin inşallah Rabbim 🤲🏻
ayseozbek GozdeCemre ayrıntılı ultrasyon da kalp de yada başka bir organda sorun olduğunu gördüklerinde doğumdan hemen sonra müdahale şansları oluyor. Mantıksız değil o yüzden
GozdeCemre Tazeannevebebegi bu hastaneden hastaneye göre değişiyor canım 50 ye yapan yerde var 300 e yapan yerde var kendin gidip fiyatlarını sorabilirsin ona göre bir hastanede hangisi uygunsa yaptırabilirsin ki devlette de yaptırabilirsin sadece kan alıyorlar özelle arasında pek fark olacağını düşünmüyorum
NeslihanOner Tazeannevebebegi ben de yaptırdım pazartesi günü bir hafta sonra çıkacak sonuç yani doktorum hem gelişimine vs bakılacak dedi ondan ben de yaptırdım ve en azından allah korusun bi sıkıntı varsa şimdiden bilim ya da tedavisi olur belki falan diye. Özele gidiyorum ben 70 tl ödedim