Tuqbam Herkese merhaba.8+4 haftalik gebeyim. İdrar yolu enfeksiyonum cikti .Dr Klamoks bid 1000 lik antibiyotik verdi .Sordum ama yine de içim rahat etmiyor benim gibi olanlar var mı aranızda.