Kızlar 2iz gebeliğim var devlet takibindeyim ve devletteki dr lar her zaman aynısın7 bulamıyorsun vede bişry soramıyorsunuz onlarda zaten açıklayıcı 1 şey demiyorlar sgk yok özelede gidemiyom 2iz gebelik olan ve devlet kontrolunde olanlar süreciniz nasıl ilerliyo ay da 1 takipteyim sorunum varmı yokmu iş yapmak veya yürümek ne kadar sakıncalı hüç demiyorlar ki ven zaten yapamıyom kendimi yormak istemiyom daha doğrusu korkuyom yürümek bile istemiyom gidip gelmek iyimi kötümü ne yapıyım bilmiyom sorularımın cevabını nasıl alacamda içim rahatlıycak sadece bana dedikşeri tansiyonuna dikat et kanaman ağrın oşsa en yakın hastaneye baş vur demiyorlarda buraya gel orası takibimde bide