Ozgurgok Pamuk inşallah gününü tamamlar bebişlerimiz 🙏🏻🙏🏻 gene de kendini yorma ev işi vs yapmamaya çalış derim canım
Pamuk Ozgurgok Serklaj olduğumdan beri hiç ev işi yemek yapmadim zaten de sevmem😂 Araba kullanıyorum,hastaneye falan gidip geliyorum o kadar.