Ozgurgok Selam arkadaşlar, 23+4. Haftamdayım. Üç hafta önce acil serklaj oldum. Şuan evde sürekli yatıyorum. Bebişin hareketlerini iki gündür az hissediyorum bir ara baya fazla hissediyodum sizin nasıl?
Pamuk Ozgurgok Çok çok normal o haftalar da hiç hissetmediğim günler olmuştu.27 den sonra düzene giriyor.
Yello Ozgurgok benimde 25+1 suyum azaldığı ıcın kontrol altındayım benımde hareketleri az hissediyorum suyu azaldığı için doktor hissedememen normal dedi😞
Pembikka Ozgurgok bende 23+6 haftaligim serklajliyim bugun kontrolum vardi bu konuyu sordum bazen cok hareketli bazen hic hissetmiyorum dedim ama doktorum cok normal dedi genellikle uyuyolar bu haftalarda bebisler
Ozgurgok Pamuk bunu duyduğuma çok sevindim😊bende riskli bi gebelik geçirdiğim için her şeyden endişe eder oldum
_annee Pamuk bsi sorcam size, serviks uzunlugu hafta hafta değişen bişi mi? Yoksa hep aynı mı kalır uzunluk
Ozgurgok Yello armut ve havuç suyu, bebeğin suyunu çoğaltıyor diye duydum. Bir arkadaşımın da aynı şekildeydi sonra düzeldi. Suyu artıp azalabiliyor sanırım inşallah düzelir hhemen🙏🏻
Yello Ozgurgok çook teşekkür ederim havuç suyu içiyorum bide bol su doktorum öyle söyledi kese de sızıntı olabılır dedi anlamadık bizde 😞
Ozgurgok Pamuk erken olmanız çok iyi olmuş. Hep yatarak istirahat mi ediyorsunuz, doktorum çalışamazsın bundan sonra dedi rapor verdi bana.
Pamuk _annee Rahim ağzı yetmezliği varsa düşer sürekli.Karindan ölçüm ile anlasilmaz sadece vajinal anlaşılır.Ama normal de uzayıp ksialabilen bisey.
Ozgurgok _annee benim serklajdan sonra uzunluğu normale dönmüştü. Bir hafta sonra gittiğimde yine kısalmıştı dikiş tutuyor demişti doktorum. Sonraki kontrolde yine uzamıştı. Progestan fitili alttan atmak çok iyi geliyor anladığım