Kızlar üç gündür adet sancısı gibi sancı çekiyorum özellikle geceleri oluyor bu sabah nstye girdim böyle çıktı bebekde kanala inmiş açılmam yok 38 hafta.dayim sürekli büyük tuvalete çıkma ihtiyacım oluyor doğumum yakın mıdır ayni durumları yasayanlar oldumu 