Fatma0zcann Sedaaaa2 38+3 haftaligim 3 ocakta sezeryan olucam mamak/ miskette oturuyorum evlendim geldim 2 sene olacak ankarayi pek bilmiyorum istanbulda yasiyordum ☺️
KadersizMelek Sedaaaa2 ankaralı değilim Ankara da da yaşamıyorum ama doğumu gazi üniversitesi hastanesinde yapacağım Allah nasip ederse 30ocakta 😊 var mı gazi ye gelen